Zatem 4 dni po wymianie Haldrexa z powodu usterki trakcji poszedłem do Evoque, uruchomiłem go, selektor wyskakuje, ale odmawia wyjścia z pozycji Park. Godziny później (następnego ranka) po przeczytaniu poprzednich postów zachowywała się idealnie i szybko udałem się do warsztatu. Diagnostyka zakończona i wyświetlane są następujące kody błędów:
P081C-64 Obwód wejściowy parkowania - błąd wiarygodności sygnału
P176C-11 Selektor zakresu skrzyni biegów - zwarcie obwodu do masy
Wymagany nowy moduł selektora biegów i szybka 30-minutowa robota, kiedy uda im się jeden zdobyć! około 400 £
Technik nie napełnił mnie zbytnio radością swoją wyjaśnieniem przerywanego problemu. To może się zdarzyć 1/1000 lub 1/100 lub 50/50.
Jest zarezerwowany do naprawy za 6 dni w nadziei, że mają część. Prosta robota; Dwie śruby T20 z przodu konsoli, pociągnij do góry z tyłu i odłącz 3 wtyczki wielokrotne, aby uzyskać dostęp do spodu i wymienić moduł selektora biegów.
Istnieje obawa, że utknie w Parku przed naprawą, więc zawsze parkowałem tak, abym w razie potrzeby mógł zostać łatwo odholowany. Aby to zrobić, samochód musi być w pozycji Neutralnej do holowania, na górze skrzyni biegów znajduje się mała dźwignia, łatwo dostępna bez zdejmowania czegokolwiek (filtry powietrza itp.), klucz imbusowy 5 mm wchodzi w otwór podczas przesuwania dźwigni blokując ją w pozycji neutralnej, aby samochód mógł się poruszać.
Wszystko było na swoim miejscu do dzisiaj, wróciłem do domu i wjechałem przed podjazd sąsiadów, aby następnie wjechać na swój. Tylko tym razem utknęła w Drive i nie rusza się, selektor biegów w ogóle się nie opuszcza ani nie obraca.
Dostałem niezawodny klucz imbusowy, w neutralny i teraz siedzi na moim podjeździe w nadziei, że po kilku godzinach znów zacznie się zachowywać przez chwilę.
P081C-64 Obwód wejściowy parkowania - błąd wiarygodności sygnału
P176C-11 Selektor zakresu skrzyni biegów - zwarcie obwodu do masy
Wymagany nowy moduł selektora biegów i szybka 30-minutowa robota, kiedy uda im się jeden zdobyć! około 400 £
Technik nie napełnił mnie zbytnio radością swoją wyjaśnieniem przerywanego problemu. To może się zdarzyć 1/1000 lub 1/100 lub 50/50.
Jest zarezerwowany do naprawy za 6 dni w nadziei, że mają część. Prosta robota; Dwie śruby T20 z przodu konsoli, pociągnij do góry z tyłu i odłącz 3 wtyczki wielokrotne, aby uzyskać dostęp do spodu i wymienić moduł selektora biegów.
Istnieje obawa, że utknie w Parku przed naprawą, więc zawsze parkowałem tak, abym w razie potrzeby mógł zostać łatwo odholowany. Aby to zrobić, samochód musi być w pozycji Neutralnej do holowania, na górze skrzyni biegów znajduje się mała dźwignia, łatwo dostępna bez zdejmowania czegokolwiek (filtry powietrza itp.), klucz imbusowy 5 mm wchodzi w otwór podczas przesuwania dźwigni blokując ją w pozycji neutralnej, aby samochód mógł się poruszać.
Wszystko było na swoim miejscu do dzisiaj, wróciłem do domu i wjechałem przed podjazd sąsiadów, aby następnie wjechać na swój. Tylko tym razem utknęła w Drive i nie rusza się, selektor biegów w ogóle się nie opuszcza ani nie obraca.
Dostałem niezawodny klucz imbusowy, w neutralny i teraz siedzi na moim podjeździe w nadziei, że po kilku godzinach znów zacznie się zachowywać przez chwilę.