Evoque Owners Club banner

Verborgen / Geheim Menu - Wat valt er te weten, mensen?

32K views 68 replies 14 participants last post by  Veteran  
#1 ·
Zoveel auto's op onze wegen hebben tegenwoordig geheime of verborgen menu's die ofwel wat alledaagse opties bieden, of in sommige gevallen best spectaculaire opties. Mijn BMW-menu is echter niet zo interessant...🥱

Ik hoor dat de Evoque een geheim/verborgen menu heeft dat best slim lijkt te zijn.

De vriendin van mijn dochter heeft een MY16 Evoque en zegt dat die van haar een paar heel bijzondere dingen doet.

Wat is hier aan de hand mensen? Ik ben benieuwd of de L551 heeft wat de oudere heeft, want ik ben wel in voor een beetje eigenzinnigheid!

#2 ·
Met het geheime menu van de Evoque kunt u uw keuze van nummers/muziek instellen voor verschillende functies

• Like
Reactions: ukcommander
#3 ·
Het verborgen menu is geweldig, je kunt het instellen om deuntjes af te spelen op verschillende functies... Het probleem is dat toen de mijne binnenkwam voor een nieuw stuurhuis, ik kwijtraakte wat ik had ingesteld... Ik denk dat @Doink of Maffy misschien kunnen helpen... Ik kan me niet meer herinneren hoe het moet. Maar bijvoorbeeld, toen ik de schakelflippers gebruikte, had ik m.people ..moving on up play. Toen ik het panoramadak openende, had ik ....here comes the sun. Zeker, ze zullen langskomen om het uit te leggen.

#4 ·
Ik heb er niet veel op de mijne gezet. Ik had Bat out of Hell in dynamische modus

#7 ·
Niet alleen de geheime menukaart, ik vraag me af of de nieuwe stijl/Model Evoques nog steeds de kleine reservebanden-inflator onder de motorkap hebben - heeft me al uit een paar problemen geholpen.

#9 ·
Niet alleen het geheime menu, ik vraag me af of de nieuwe stijl/Model Evoques nog steeds de kleine reservebanden-inflator onder de motorkap hebben - die heeft me wel een paar keer uit de brand geholpen.
Is dit de zelfopblaasunit?

• Like
Reactions: 9492
#8 ·
De bandenpompen hebben 90 kW elektriciteit nodig om te werken ... ze hebben voetpompen in dit model .... en de Meridian 350 is de voorkeur, aangezien het vermogen van 825 de levensduur van de batterij tot 50 procent (20 mijl) vermindert.

#12 ·
Misschien een zelfopblaasversie. MY17 had een kleine compressor in de buurt van de bijvulflacon voor de voorruit, maar netjes weggestopt - het kostte me een eeuwigheid om hem in eerste instantie te vinden - voor het geval de rommel over de datum was of je krap kwam te zitten - goede observatie UKC

#13 ·
MY2015, nutteloze functies in dat geheime menu!

#14 ·
Kan er niet eens in komen op de MY20, de valet-knop is een ding op het scherm, dus je kunt hem niet ingedrukt houden.

#16 ·
Kan er niet eens in komen op de MY20, de valet-knop is een ding op het scherm, dus je kunt hem niet ingedrukt houden.
Het is ook een 'soft button' (aanraakscherm) op de eerdere voertuigen!
Net als bij elk aanraakapparaat, gewoon een 'lang indrukken'.
Uiteraard zouden software-'paaseieren' wel eens anders kunnen zijn op een MY20.

#17 ·
Moet wel, heb het bijna een minuut aangeraakt en niets gekregen.

#20 ·
Eerlijk gezegd dacht ik dat het geheime menu een grap was. Ik ben er wel in gedoken, maar kan niet zien hoe het nuttig is, ondanks dat ik het forum heb doorzocht. Kan ik echt een nummer koppelen aan het openen van de dakrolgordijn? Aangezien ik nergens technisch goed in ben, zou het geweldig zijn om de ander te slim af te zijn 😜

#21 ·
Sadie, hoe kon je denken dat we je allemaal zouden beetnemen?
Dit is een zorgzaam, attent en vriendelijk forum waar we nuttige en bruikbare tips en hints doorgeven over hoe je van je auto een betere ervaring kunt maken.
Denk eraan dat als je erin slaagt om een ​​nummer af te spelen terwijl het dakgordijn opengaat, je ons allemaal te slim af bent!;)

#25 ·
Kan er niet voor zorgen dat een nummer wordt afgespeeld wanneer mijn jaloezie opengaat 🙁

• Like
Reactions: Maffy
#27 ·
En de prijs voor het MY20 servicemenu paasei is........
Image
Image

#32 ·
#29 ·
#31 ·
Dit is mijn geheime menu dat ik in mijn auto heb. Ik druk op een denkbeeldige knop bovenop de versnellingspookknop en roep 'vulkaanmanmodus'. Mijn vrouw is dol op dit nummer tijdens het autorijden. Oké, het is een grapje van het Eurovisie Songfestival, maar het is gewoon zo goed, zelfs ik vind het leuk :p