Evoque Owners Club banner
21 - 40 of 100 Posts
Rzuciłem okiem na akumulator za pomocą aparatu fotograficznego.

Chcę go wymienić latem.

To Jaguar CX23-10C655-AC
12v-14Ah-200A


====
Wydaje się, że to
EXIDE EK151 AGM 12V 15AH 200A Akumulator pomocniczy JAGUAR LAND ROVER CX23-10C655-AC
Ach wspaniale - daj nam znać, jak Ci idzie i czy jest to dość proste do zrobienia? Ja też zrobię swój wiosną/latem tego roku, używając akumulatora EK151.
 
Cześć,

To mój pierwszy post tutaj i dla każdego, kto czyta ten wątek, chciałem zwrócić uwagę na kilka opisów, które mogą być mylące, a przynajmniej mylące dla właścicieli szukających rozwiązań innego problemu, również związanego z akumulatorem.

Użyta tutaj terminologia opisywała akumulator używany do "Start/Stop" jako akumulator TSS (twin solenoid starter).
Ale później przeniosła się na "Auxiliary Battery" lub "Aux Battery".
Ponadto w USA istnieje Biuletyn Serwisu Technicznego, który nazywa części akumulatora Eco Start/Stop jako: "Dual Battery Junction Box - Part Number LR048786".

Chciałem zwrócić uwagę, że istnieje inny akumulator o nazwie Auxiliary Battery. Więc dla tych z Start/Stop można go nazwać drugim lub trzecim.

Oficjalnie - numer części na moim Auxiliary Battery to BJ32-19G207C-AA z etykietą Land Rover na górze tego, co jest markowym akumulatorem Power Sonic PS-1212 12 Volt 1,2 Amp. Hr, który ma zastosowanie w systemach alarmowych w domu, wózkach inwalidzkich z napędem elektrycznym i innych zastosowaniach. Obecny PS-1212 to 1,4 Amp. Hr.

Wskakuję tylko dlatego, że to był jeden z pierwszych wyników wyszukiwania, które znalazłem podczas wyszukiwania "Auxiliary Battery" i "Evoque" w Google - i znalazłem inne wątki w innych miejscach, w których mówi się o Auxiliary Battery i myli się te dwa...

(Powodem, dla którego szukałem, jest - błąd przy uruchamianiu - "usterka skrzyni biegów wybierz parkowanie przed zatrzymaniem silnika", co moim zdaniem jest tymi samymi błędami w innych krajach nazywanymi "usterką skrzyni biegów wybierz parkowanie przed zatrzymaniem silnika". Ten akumulator najwyraźniej napędza podnoszące się pokrętło skrzyni biegów).
Pozdrawiam,
Bill
 
Większość specjalistów od akumulatorów tutaj (na przykład Battery World) montuje akumulator w ramach sprzedaży.


Zdecydowanie warto wydać pieniądze na ten!


Zdziwiony, że nie dostajesz światła ostrzegawczego, dostajesz je dla wszystkiego innego!



Pozdrowienia


Dave
To prawda - brak kontrolki ostrzegawczej dla akumulatora pomocniczego start-stop, gdy jest rozładowany...
W Wielkiej Brytanii nie wszystkie miejsca zamontują akumulator, a te, które to robią, bez wątpienia ukryją opłatę w cenie akumulatora..
 
Tej zimy oba moje samochody miały problemy z akumulatorem i znam głównego winowajcę (JA) i moją ładowarkę Ctek MXS 10... Tryb Recond NIE może być używany w akumulatorach AGM, zabije je! 1. Nie wiedziałem, że mam akumulator AGM w moim X5 i użyłem trybu Recond w zeszłym roku. 2. W Evoque mamy 3 akumulatory, dwa z nich to AGM (elektrozawór i Start&Stop). Naładowałem główny akumulator zalany trybem Recond, ale wszystkie są połączone i wierzę, że zabiłem co najmniej akumulator Start&Stop. Gdzie znajduje się akumulator elektromagnetyczny AGM?
 

Attachments

Tej zimy oba moje samochody miały problemy z akumulatorem i znam głównego winowajcę (JA) i moją ładowarkę Ctek MXS 10...

Tryb Recond NIE może być używany w akumulatorach AGM, zabije je!

1. Nie wiedziałem, że mam akumulator AGM w moim X5 i użyłem trybu Recond w zeszłym roku.

2. W Evoque mamy 3 akumulatory, dwa z nich to AGM (elektrozawór i Start&Stop).
Naładowałem główny zalany akumulator w trybie Recond, ale wszystkie są połączone i wierzę, że zabiłem co najmniej akumulator Start&Stop.

Gdzie znajduje się akumulator AGM elektrozaworu?
Czy udało Ci się wymienić mały akumulator pomocniczy pod schowkiem?
 
Cześć,

To mój pierwszy post tutaj i dla każdego, kto czyta ten wątek, chciałem zwrócić uwagę na kilka opisów, które mogą być mylące lub przynajmniej mylące dla właścicieli szukających rozwiązań innego problemu, również związanego z akumulatorem.

Użyta tutaj terminologia opisywała akumulator używany do "Start/Stop" jako akumulator TSS (twin solenoid starter).
Ale później przeniosła się na "Auxiliary Battery" lub "Aux Battery".
Ponadto w USA istnieje Biuletyn Serwisu Technicznego, który nazywa części akumulatora Eco Start/Stop jako: "Dual Battery Junction Box - Part Number LR048786"

Chciałem zwrócić uwagę, że istnieje inny akumulator o nazwie Auxiliary Battery. Zatem dla osób z Start/Stop można go nazwać drugim lub trzecim.

Oficjalnie - numer części na moim Auxiliary Battery to BJ32-19G207C-AA z etykietą Land Rover na górze tego, co jest markowym akumulatorem Power Sonic PS-1212 12 Volt 1,2 Amp. Hr, który ma zastosowanie w systemach alarmowych w domu, wózkach inwalidzkich z napędem i innych zastosowaniach. Obecny PS-1212 to 1,4 Amp. Hr.

Wskakuję tylko dlatego, że był to jeden z pierwszych wyników wyszukiwania, które znalazłem podczas wyszukiwania "Auxiliary Battery" i "Evoque" w Google - i znalazłem inne wątki w innych miejscach, w których mówi się o Auxiliary Battery i myli się te dwa...

(Powodem, dla którego szukałem, jest - błąd przy uruchomieniu - "usterka skrzyni biegów wybierz parkowanie przed zatrzymaniem silnika", co moim zdaniem jest tymi samymi błędami w innych krajach nazywanymi "usterką skrzyni biegów wybierz parkowanie przed zatrzymaniem silnika". Ten akumulator najwyraźniej napędza podnoszące się pokrętło skrzyni biegów).
Pozdrawiam,
Bill
Czy Bill rozwiązał Twój komunikat o usterce skrzyni biegów na desce rozdzielczej? Mam to sporadycznie, nie mogę obrócić pokrętła zmiany biegów. zdarzyło się po serwisie, gdy wykonali test akumulatora na moim głównym akumulatorze (który przeszedł wszystkie testy).. powiedzieli, że na diagnostyce Snap-On nie widać żadnych usterek, więc usterka skrzyni biegów została usunięta i poszła... Potem wróciła po 150-milowej podróży drugiego dnia, więc postanowiłem wymienić akumulator STOP START, ponieważ został przetestowany jako martwy, gdy test akumulatora został wykonany z odpowiednim testerem exide.. Mam nadzieję, że nie zobaczę tego komunikatu ponownie.. Jeśli tak, prawdopodobnie będę musiał wymienić akumulator pod schowkiem??

Z tym akumulatorem:
https://www.lrparts.net/lr024953-au.../lr024953-auxilary-battery-for-range-rover-evoque-automatic-gearbox-module.html

P.S. mój stop start nadal nie działa nawet z nowym akumulatorem EK151 AGM stop start... może powinienem naładować główny akumulator moim CTEK MX5.0, aby sprawdzić, czy to robi różnicę?
 
Mam mojego Evoque od 5 tygodni i mój start/stop nigdy nie działał. To model z 2014 roku. We wszystkich samochodach, w których miałem start/stop, nie podobało mi się to. Czy jest sens to naprawiać? Mam na to roczną gwarancję. Czy zostałoby to naprawione w ramach gwarancji?
 
Mam mojego Evoque od 5 tygodni i mój start/stop nigdy nie działał, to jest 2014. We wszystkich samochodach, które miałem, start/stop mi się nie podobał, czy jest sens to naprawiać? Mam na to roczną gwarancję. Czy zostałoby to naprawione w ramach gwarancji?
Czy to gwarancja Land Rovera? Zastanawiam się, czy oprogramowanie po prostu wyłącza go, gdy poziom naładowania akumulatora spadnie poniżej określonego progu napięcia, a następnie nie włącza go ponownie, dopóki nie zostanie poinformowane, że w samochodzie jest nowy akumulator... Widziałem kilka filmów na YouTube, gdzie po wymianie akumulatora w Range Roverze trzeba zrobić "rejestrację akumulatora", która skutecznie mówi mu, że to nowy akumulator, aby ponownie nauczył się swoich parametrów...
 
Wymiana małego akumulatora start-stop (EK151) nie rozwiązała strasznego komunikatu o usterce skrzyni biegów (nie pozwala mi obrócić gałki zmiany biegów), ponieważ pojawił się on ponownie dzisiaj po 20-milowej podróży (ostatnio przejechane niecałe 2 tygodnie temu). Wyłączenie i ponowne włączenie kilka razy pozwoliło mi ponownie wybrać D i kontynuować jazdę do domu... W rezultacie zapaliła się kontrolka silnika - mam nadzieję, że zgaśnie... Wyjąłem mój woltomierz (bezpośrednio po podróży) w domu - główny akumulator wskazuje 12,43 V, a mały akumulator start-stop EK151 (3 tygodnie) wskazuje 12,86 V. Wyjąłem mój CTEK MX5.0 - ładuję główny akumulator - mam nadzieję, że usunie to kontrolkę silnika z deski rozdzielczej i nie da mi ponownie komunikatu o usterce skrzyni biegów przez jakiś czas... Czy warto wymienić LR024953 - AKUMULATOR POMOCNICZY DLA MODUŁU AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW RANGE ROVER EVOQUE znajdujący się pod schowkiem, aby rozwiązać ten komunikat o USTERCE SKRZYNI BIEGÓW? Czy ktoś wymienił ten mały akumulator pod schowkiem?
 
Usterka skrzyni biegów, wybierz parkowanie przed zatrzymaniem.
Wynika to z faktu, że akumulator pomocniczy się rozładowuje. Akumulator pomocniczy znajduje się pod schowkiem po stronie pasażera, gdzie znajduje się podnóżek, należy zdjąć plastikową osłonę.
Nie trzeba wyjmować obudowy akumulatora, aby wyjąć akumulator. Wystarczy włożyć mały płaski śrubokręt w klips i nacisnąć w dół, aby go wyskoczył.
Znalazłem podobny akumulator pomocniczy Land Rover na eBayu za około 100 dolarów lub więcej, ale poszedłem do lokalnego sklepu z akumulatorami i dostałem jeden za 20 dolarów.
Wymieniłem baterię i wiadomość zniknęła.
Mam nadzieję, że to pomoże komuś z podobnymi problemami.
Na zdrowie!
 

Attachments

Czy usunęli ten drugi akumulator? Mój egzemplarz z 65 roku nie ma go obok głównego akumulatora.
Tak.
Myślę, że akumulatory główne AGM przejęły rolę.
 
Mówiąc o akumulatorach. Niedawno musiałem zlecić agentom wymianę akumulatora, ponieważ mój akumulator podobno nie był w dobrym stanie i przyczyniał się do różnych problemów z samochodem. Teraz, kiedy otwieram maskę i uważnie słucham, zwłaszcza po lewej stronie komory silnika, słyszę ciągłe, dość wysokie buczenie. Czy to na pewno musi przyczyniać się do powolnego rozładowywania akumulatora? Czy ktoś wie, co to jest i/lub dlaczego działa nieprzerwanie?
 
Nigdy nie miałem ostatecznej odpowiedzi na temat hałasu, wiele samochodów to robi, zawór odpowietrzający był najprawdopodobniej przyczyną. Ale to normalne. Kiedy w zeszły weekend próbowałem zbadać uszkodzony czujnik parkowania, nie mogłem spróbować ich posłuchać, ponieważ ten cholerny hałas trwał w najlepsze!
 
"Usterka skrzyni biegów, wybierz parkowanie przed zatrzymaniem."
Wynika to z faktu, że akumulator pomocniczy się rozładowuje. Akumulator pomocniczy znajduje się pod schowkiem po stronie pasażera, gdzie znajduje się podnóżek, należy zdjąć plastikową osłonę.
Nie trzeba wyjmować obudowy akumulatora, aby wyjąć akumulator. Wystarczy użyć małego płaskiego śrubokręta, włożyć go w klips i nacisnąć w dół, aby go wyskoczył.
Znalazłem podobny akumulator pomocniczy Land Rover na eBayu za około 100 dolarów lub więcej, ale poszedłem do lokalnego sklepu z akumulatorami i dostałem jeden za 20 dolarów.
Wymieniłem akumulator i wiadomość zniknęła.
Mam nadzieję, że to pomoże komuś z podobnymi problemami.

Na zdrowie!
JLR nie mógł znaleźć usterki, dopóki nie zobaczyłem Twojego postu. Mam 2013 Evoque 2.2 Diesel Dynamic z 6 biegami. Kupiłem akumulator u dealera i wymieniłem akumulator pomocniczy i wszystko działa teraz. Niesamowity post, dziękuję.
 
21 - 40 of 100 Posts