Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum
Ik ben net terug van mijn lokale garage, behoorlijk geïrriteerd. De afgelopen week gaat mijn bestuurdersdeur van buitenaf niet meer open - ik moet de passagiersdeur openen, op de stoel springen en de bestuurdersdeur handmatig van binnenuit ontgrendelen.
Helaas is het vergrendelen van de auto nog onhandiger. Ik moet het zilveren deel van de sleutelhanger verwijderen, de handmatige sleutel eruit halen, de slotafdekking op de deur van mijn auto verwijderen en de auto handmatig vergrendelen!
Ik moet dit elke keer doen als ik de auto vergrendel - wat een hoofdpijn! Mijn lokale garage in Noord-Londen - een gerespecteerde onderneming die ik al jaren gebruik - heeft me meer dan £ 300 aangeboden voor een diagnose en reparatie. Ze vertelden me ook dat dit een veelvoorkomend probleem is met Range Rovers en dat ze dit probleem dit jaar al meerdere keren hebben vastgesteld.
Mijn auto valt helaas buiten de garantie, ik heb hem in 2014 nieuw gekocht en de garantie is vorig jaar verlopen.
Ik ben behoorlijk geïrriteerd omdat dit duidelijk een fabricagefout is. Ik heb niets aan de deur gedaan wat dit zou kunnen hebben veroorzaakt. Ik ben echt niet blij om de aanzienlijke som van meer dan £ 300 uit te geven voor iets dat een fabricageprobleem van Range Rover lijkt te zijn, aangezien het zo'n wijdverbreid probleem is.
Kan iemand oplossingen hiervoor suggereren?
Ik ben nieuw op dit forum
Ik ben net terug van mijn lokale garage, behoorlijk geïrriteerd. De afgelopen week gaat mijn bestuurdersdeur van buitenaf niet meer open - ik moet de passagiersdeur openen, op de stoel springen en de bestuurdersdeur handmatig van binnenuit ontgrendelen.
Helaas is het vergrendelen van de auto nog onhandiger. Ik moet het zilveren deel van de sleutelhanger verwijderen, de handmatige sleutel eruit halen, de slotafdekking op de deur van mijn auto verwijderen en de auto handmatig vergrendelen!
Ik moet dit elke keer doen als ik de auto vergrendel - wat een hoofdpijn! Mijn lokale garage in Noord-Londen - een gerespecteerde onderneming die ik al jaren gebruik - heeft me meer dan £ 300 aangeboden voor een diagnose en reparatie. Ze vertelden me ook dat dit een veelvoorkomend probleem is met Range Rovers en dat ze dit probleem dit jaar al meerdere keren hebben vastgesteld.
Mijn auto valt helaas buiten de garantie, ik heb hem in 2014 nieuw gekocht en de garantie is vorig jaar verlopen.
Ik ben behoorlijk geïrriteerd omdat dit duidelijk een fabricagefout is. Ik heb niets aan de deur gedaan wat dit zou kunnen hebben veroorzaakt. Ik ben echt niet blij om de aanzienlijke som van meer dan £ 300 uit te geven voor iets dat een fabricageprobleem van Range Rover lijkt te zijn, aangezien het zo'n wijdverbreid probleem is.
Kan iemand oplossingen hiervoor suggereren?