Evoque Owners Club banner

1 - 18 of 18 Posts

·
Registered
108 Posts
Discussion Starter #1
Just wondering if there are any Belgians amongst all the members on this forum, and if so, where in Belgium are you situated ? Is your car delivered, and if not, when will it be ? Specs, colour... ?

Cheers

·
Registered
174 Posts
Well yes

Brussels area. Ordered 30/12/2011. Haven't received confirmation, but it won't be before May although I expect to have it in July the latest.

Prestige automatic TD4, Firenze Red with a white roof, no panoramic roof. I went for the tech pack, cold climate pack and surround cameras.

·
Registered
4 Posts
Hi ordered mine august 2011' range rover evoque 4 doors prestige , automatic, sumatra black, panoramic roof , full option practically, region of Aalst, Belgium. Delivery time is expected 1 st March! How is yours? Greetings greg

·
Registered
108 Posts
Discussion Starter #4
Hi GregOrdered mine on 2/11/11, Metropool-Anrwerpen

Prestige TD4, Auto, Havana, 20"-style 6, Glass roof, Vibe interior, Prestige pack, Cold climate pack

Delivery time : end of april / may : no confirmation yet

cheers

·
Registered
108 Posts
Discussion Starter #5
Net mail ontvangen van Metropool Antwerpen

Wagen komt in de loop van volgende week aan bij dealer.
vroeger dan verwacht !
iemand van jullie al meer nieuws?
groet

·
Registered
4 Posts
Ik mag hem overmorgen gaan afhalen bij range rover asse om 10 uur. Ben superbenieuwd! Hou jullie op de hoogte, greg

·
Registered
108 Posts
Discussion Starter #7
Greg,

Alvast veel succes met je aankoop
En om ons nog wat meer te laten watertanden graag wat foto's

Edited by: irishred

·
Registered
174 Posts
Ooooh goed nieuws, maar ik ben wel wat jaloers :) Onder andere vandaag toen ik redelijk ziek met de metro naar de dokter moest :/

Mijn evoque werd voorlopig bevestigd voor 24/05. Ik ben nog aan het twijfelen of ik nog wat aanpassingen ga maken aan de bestelling.

·
Registered
108 Posts
Discussion Starter #9
oeps,Wens je alvast snel beterschap en hopelijk weldra wat positief nieuws in de vorm van...

'Hallo, je RRE zal waarschijnlijk vroeger geleverd worden'

suc6

·
Registered
174 Posts
Thanks
maar ik heb dan ook laat besteld, op 30/12. Die 3 maanden zal ik nog wel kunnen wachten, maar ik heb onze tweede wagen wel al een paar keer gemist deze winter. Ik had de sneeuw wel eens willen testen bijvoorbeeld. Ik ben trouwens benieuwd welke banden jullie krijgen op jullie wagens. Het gaat blijkbaar tussen Continentals en Pirelli's. De meesten zijn blijkbaar fan van die laatsten.

·
Registered
108 Posts
Discussion Starter #11
Heb idd ook veel goeds gehoord over de Pirelli's.Weet niet of de Conti's geleverd worden bij 20"inch velgen? Doe mij maar de Pirelli's.
Zodra ik meer info heb zal ik hier wel een postje achterlaten.
Hopelijk doet 'Greg' dat ook

Cedric denk ff aan een Panoroof als je nog wat aanpast. Heb in 1tje met en 1tje zonder gereden... wat een verschil. #hint
Waar dacht jij nog aan?
groet

·
Registered
174 Posts
Wel dat panoramisch dak was 1 van de dingen waar ik aan dacht, maar persoonlijk vond ik het iets veel afleiding als chauffeur. Wanneer je om je heen kijkt, heb je automatisch zin om naar boven te kijken, terwijl dat niet de bedoeling is wanneer je aan het rijden bent.

Anderzijds vind ik het ook dom om een wit contrasterend dak te nemen met mijn firenze kleur wanneer je er zo een dak insteekt. Misschien moet ik dan naar zwart overschakelen.

Wat ik zeker ga nemen is een reservewiel en dan misschien nog de bandenspanningcontrole.

Groeten

·
Registered
4 Posts
Hallo , gister mijn evoque gaan ophalen, hij is het wachten waard jongens! Wel continental banden. Heel cool is bij het lichtpakeet de projectie op de grond van een gestyleerde Evoque bij het bereiken van de wagen! Zit goed, rijdt goed, voelt goed. Ik tracht dit weekend jullie te verlekkeren met een paar foto's

·
Registered
4 Posts
Hoi cedric, neen hoor absoluut niet afgeleid door pana dak, als bestuurder zie je zelfs dat dak niet, de voorstijl van het dak zit boven je hoofd. Het is wel leuk omdat het heel veel licht binnenlaat en zeker leuk voor de achterpassagier. En als je het even beu bent, dan schuif je hem toch gewoon dicht?
Groeten greg

·
Registered
108 Posts
Discussion Starter #15
Daar heb je idd gelijk Greg, denk dat het panoroof een must is voor de passagiers achteraan.Kwestie van het claustrofobisch gevoel wat weg te nemen en te zorgen voor een mooi verlicht interieur.
Wens je alvast heel veel plezier met je aanwinst en kijk uit naar wat foto's.

ENJOY

·
Registered
108 Posts
Discussion Starter #16
Kreeg net telefoontje van de dealer met de melding dat m'n wagen aangekomen is.Nu nog ff wachten op de papieren, nieuwe nummerplaat aanvragen, verzekering in orde brengen, wagen betalen en hopelijk tegen eind volgende week... RIJDEN !!!

heeft iemand van jullie de wagen al? enig nieuws?

cheers

·
Registered
1 Posts
Hi. Based at Belgium, Diest. Ordered a my Evoque in mid Feb. at RR dealer close to Leuven with the delivery date to the garage 06 June 13.
How long did it take till you could pick up your baby?

·
Registered
174 Posts
kostya said:
Hi. Based at Belgium, Diest. Ordered a my Evoque in mid Feb. at RR dealer close to Leuven with the delivery date to the garage 06 June 13.
How long did it take till you could pick up your baby?

Hi, got mine from the same dealer. It took them 5 months to get it, which was faster than the initial estimate.

1 - 18 of 18 Posts